En Son Çıkan Bölüm



Useful Good-for-Nothing 42. Bölüm
Noblesse S 1.Bölüm %12.5 - %15
Yazar : Teoman 15 Şubat 2022 Salı

 

İki yıl aradan sonra güncel yazısı yazıyorum. Heyecan ve utançla karışık duygular içerisindeyim. Useful GFN'nin 39. bölümünü bu güncelde sizlerle paylaşacağım. Yaklaşık 3 haftadır çeviri, edit ve bu blog ile tekrar ilgilenmeye başladım. Yavaşta olsa ilerleme var şimdilik. Ayrıca Useful GFN'nin bölümleri Manga-Tr'den silinmiş. Bölümleri Manga-Tr'ye yeniden yüklüyorum. İlk 3 bölümü yükledim. Eğer araya bir şey girip de unutmazsam her hafta bir bölüm yükleyeceğim Manga-Tr'ye.

Useful GFN'nin 40. bölümünü de çevirmeye başladım. Ama dişçi ile uğraşırken biraz ara vermek zorunda kaldım. Bu arada ben güncel yazısı yazmadan bir hafta önce filan bölümü yükledim ama bu yazısının üzerindeki "EN SON ÇIKAN BÖLÜM" widgeti haricinde bir yerde duyurmadım. Yeni çıkan bölümlerden daha erken haberdar olabilmek için yukarıdaki bu widgeti arada sırada kontrol etmenizi öneririm.

Useful GFN 39. Bölüm: Yandex Disk | One Drive | Manga-Tr (Daha sonra eklenecektir.) 


TEOMAN KARABUDAK BLOG

Bu haftanın konusu benim yeni açtığım kişisel blogum. Her gün birer yazı yayınlamaya çalışıyorum. Yıllar önce YouTube'da bir abiye denk geldim. Bu abi her gün erinmeden kısa kısa videolar kaydederek paylaşıyordu. Bir nevi herkese açık bir günlük gibi. "Aslında blogların mantığı da bu değil mi?" dedim içimden ve ben de bu formatı yazı haliyle bir blog açarak uygulamaya başladım.

Yıllar sonra aklıma gelip de ne yazmışım bile gezinmesi bile yeter bana ama bu blogun bir gün gelip patlayıp gideceğini düşünüyorum. Çünkü bu azim ile gidersem iki, üç yıla bine yakın makale yayınlanmış olacak. Ve yazdığım konular genellikle çok az kişinin ilgilendiği konular olduğu için illa ki Google'dan bulanlar olacaktır.

Merak edenler için linki şuraya bırakıyorum:

teomankarabudak.blogspot.com

Girip biraz incelerseniz müteşekkir olurum.

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Only Webtoon - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -