En Son Çıkan Bölüm



Useful Good-for-Nothing 42. Bölüm
Noblesse S 1.Bölüm %12.5 - %15
Yazar : A. Karabudak 15 Eylül 2015 Salı


Görüldüğü üzere yeni bir proje ile karşınızdayım. Noblesse'ın yazar ve çizerinin ortaklaşa yürüttüğü bir kısa bir webnovel olan Noblesse S'i çevirmeye başladım. Peki neden Useful dururken bu neden böyle bir yavşakca harekette bulundum? Çünkü bilgisayarım bozuldu. Neredeyse bir aydır açamıyorum.

Format attım yine işe yaramadı. Bu yüzden çevirdiğim ve editlediğim 20.bölüm gitti. Hatta yeni bir seriye başlayacaktım onunda 2 bölümü bitmişti 3 bölüm daha bitirip toplu vermeyi düşünüyordum. Hepsi gitti.

Ben de ilk başta yaşadığım hayal kırıklığıyla bir iki hafta yan gelip yattım sonra böyle olmaz diyerek bu novela başladım. İlk başlarda çok zorlandım. Çok uzun veya neredeyse hiç bir kelimenin anlamını bilmediğim cümleler vardı ama çevirdikçe alışmaya başladım. Yinede tam olarak alışamadım tabi.

Bu light novel'ı bölümün %10'luk kısımları şeklinde çevirmeyi ve çevirdikçe de bloğa eklemeyi düşünüyorum. Yani belli bir periyotta güncel gelmeyecek.

Aslında son bir kez kontrol edecektim ama yanlışlıkla kaydet yerine yayınlaya bastım ben de sonra kontrol ederim diyip günceli yazmaya başladım.

Son olarak bir duyurum var. Useful için editör aranıyor. En azından bilgisayarım düzelene kadar.

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Only Webtoon - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -