En Son Çıkan Bölüm



Useful Good-for-Nothing 42. Bölüm
Noblesse S 1.Bölüm %12.5 - %15
Yazar : Teoman 9 Aralık 2019 Pazartesi

Evet beyler, bayanlar geçen aylarda askerdeydim. Tahmin edebileceğiniz gibi bedelli yaptım. Askerliğin anısına ana karakterimiz Cha'nın askerdeki panellerini paylaşmadan olmaz:



Herkes evlen demeye başladı. Evlen demeyenler de evlenmem gerektiği ima eder şekilde konuşuyor. "Memursun, askerliğini de yaptın, evlilik ne zaman?" diyor çalıştığım yerdeki ablalarım.Annem de hep "şunun kızı evlenmiş, bunun oğlu evlenmiş, senin düğününü şöyle yaparız, böyle yaparız." deyip duruyor. Ama benim evlenmek gibi bir niyetim yok tabii.

Neyse baya bir ara vermiştim. Karşınızda Useful'un yeni bölümü.

Useful GFN 37. Bölüm: Media Fire | One Drive | Manga-Tr (Daha sonra eklenecektir.)

Bu arada editörlük yapmak şu sıralar bana eziyet gibi geliyor. Editörlük yapmak isteyen varsa memnuniyetle kabul ederim.

Ayrıca bu çeviri grubunun ismini GB Çeviri olarak değiştirsem mi acaba diye düşünüyorum. GB'nin açılımı Gender Bender. Sadece Gender Bender türündeki manga ve webtoonları çeviren bir çeviri grubu olsa güzel olurdu diye düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Only Webtoon - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -