En Son Çıkan Bölüm



Useful Good-for-Nothing 42. Bölüm
Noblesse S 1.Bölüm %12.5 - %15
Yazar : WebtoonTR 1 Şubat 2018 Perşembe

Merhaba!
Bu haftaki güncelde neden son 2 senedir sadece 3, 4 bölüm Useful GFN geldiğini ve bu sırada nelerle ilgilendiğimi açıklayacağım.

2016 Yılı ağustos ayından 2017 yılının nisan ayına kadar sadece telefondan internete bağlanabiliyordum. Sonrasında ise ablama yardım etmek için, sınav için, iş görüşmesi için vb. Türkiye'nin 3 bir yanına seyahat edip durdum. Ayrıca durmadan sınavlara girdiğim için o sınavlara da çalışmak zorunda kaldım. 1 Ay da sabah 8'den akşam 8'e kadar inşaatlarda amelelik yaptım.

Çeviri veya edit yapmadım ama boş da durmadım. Çeviri ve editten çok daha önemli bir şey yaptım: Webtoon yaptım.

Yaptığım ilk webtoon birbirini takip eden 4 karikatürün birleşiminden oluşan kısa ve basit bir webtoon. İsmi Sihirli Lamba. Bu webtoonu Webtoon Tr'den veya Manga -Tr'den okuyabilirsiniz.

İkinci webtoonum için baya bir emek harcadım. Bu webtoon renkli ve ortalama 5-6 panelden oluşan kısa bölümlere sahip. Toplam 4 bölümü olan bir mini seri. Komedi türünde. İsmi Sana Bir Şey Sorabilir Miyim? Bu webtoonu da Webtoon Tr'den veya Manga-Tr'den okuyabilirsiniz.

Şu an da yeni bir webtoon üzerinde çalışıyorum.

İki haftalığına bir boşluk buldum. Ailesel nedenlerden ötürü hiç bir önemli işi yapamayacak bir durumdayım şu an. Ben de bari Useful GFN'yi çevirmeye devam edeyim dedim. Bu hafta pazar günü yine eski düzene geçeceğim. İnşallah çevirmeye yavaş da olsa devam edebilirim. Bu webtoonu bitirmeyi çok istiyorum.

Normalde bu hafta blogun yanına eklediğim widgetlerin işlevini anlatacaktım. Ama haftaya kaldı. Kendinize iyi bakın. Eğer bölümlerin gelmesini veya hızlı gelmesini istiyorsanız yorum yapabilirsiniz. Mesela 2017 yılındaki son güncel yazısının altına Bunyamin Durkaya "Demek yine durdu :/" yazmasaydı yeni bölümün gelmesini bekleyen yok demekki diye düşünerek bu boş 2 haftayı çeviri ve edit yerine başka işlerle uğraşarak geçirebilirdim.

Useful GFN 35. Bölüm: Media Fire | One Drive | Manga-Tr

Yorum Yaz

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © 2013 Only Webtoon - Gumi - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -